måndag 7 januari 2008

Daliga nyheter!

I lördags skedde en liten olycka i lägenheten. Annika tappade sin dator i golvet, den blev arg och vägrar nu fungera. Tragiskt nog far jag nog lov att säga att detta förändrar varan tillvaro drastiskt. Den kära apparaten har ju fungerat som TV, radio, tidning, kontakt med omvärlden, tidsfördriv, blogg och photoverktyg, ja allt möjligt helt enkelt. Och nu är den borta.

Kort sagt kommer detta innebära att jag kommer häcka i skolans datasal mycket mer än tidigare. Bloggen kommer endast kunna uppdateras härifran, vilket betyder att det kommer bli svart med bilder i bloggen. Ä och Ö prickarna kan jag fixa, men ringarna ovanför var kära bokstav; ja, ni fattar vilken jag menar, den far vi klara oss utan nu de sista tre veckorna.

Imorse före lektionerna drog igang lyckade jag boka en resa hem i alla fall. Sa nu är det fixat (iofs ska jag nog inte känna mig alltför säker, det blev Ryanair och jag litar inte sa mycket pa dom men...). Den 30 januari bär det av hem om allt gar enligt planerna. 24 dagar kvar alltsa. Typ ingenting!

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh nej, inte ryan air! se då till att komma i tid ;P

Tobias Söderlund sa...

haha, det gar bara en flygbuss före och det är inte sa mycket marginal, men den har funkat för andra som ska med samma flygtid sa jag e inte sa orolig... :)