tisdag 22 januari 2008

Favorit i repris

Minns ni, SM3, minns ni vad som hände där i slutet pa varan tid tillsammans. Varen 2007. Det var som att vi helt plötsligt blev en enda stor familj. Vi började ha fester tillsammans, umgicks lite oftare och hade det där som man brukar kalla sammanhallning.

Just det fenomenet upplever jag för tillfället här i Aix.

Fast inte exakt det fenomenet. Det är ju nämligen bara jag som ska lämna klassen när denna vecka är över. Sa oftare och oftare blir det fika pa caféer och uteluncher med kompisarna, fester, eller bara att man sitter hemma hos varandra och spenderar den där dyrbara tiden som börja sina. Senaste veckan har jag fatt en handfull erbjudanden om bäddsoffor att sova pa ifall jag kommer tillbaka och hälsar pa i var. Man kanske ska ta en vecka när medelhavsvärmen börjar göra sig pamind här nere...




8 dagar kvar...

1 kommentar:

Julia sa...

Vi ska ha en brakfest när du kommer hem och du får sova på min soffa och jag ska baka bullar som du får fika och vi ska ha all tid i världen :) för sen åker vi ut, i just världen. Längtar tills du kommer hem :D