måndag 14 januari 2008

Helvetesveckan har börjat!

Jag kan ju numera inte uppdatera bloggen pa helgerna som ni vet, men i helgen sa hade jag faktiskt inte haft sa mycket att skriva om ända...
Okej, i fredags kom Jenae hem till oss och bjöd pa den klassiska amerikanska studenträtten - Kraft's Macaroni & Cheese. Efter det spelade vi tre samt Robert lite sällskapsspel, men i övrigt har det inte gjorts sa mycket i helgen.
Nu är det däremot dags för helvetesveckan här pa skolan, den där veckan som kommer i slutet pa varje termin da alla prov och inlämmningsuppgifter klumpar ihop sig. Jag har gjort alla mina 4 läxor till idag (och där har vi anledningen till de uteblivna helgsaktiviteterna...), nu har jag prov 3 dagar i rad samt lite till läxa som ännu inte är pabörjad.
Men nästa helg kommer bli desto roligare!




16 dagar kvar...

Inga kommentarer: