fredag 25 januari 2008

Slut!

Idag gick jag mina sista 2 timmar i fransk skola. Men sa mycket till skola blev det ju inte. Vi fick igen slutprovet och sedan hade mina klasskamrater ställt till med avskedsfest. Läraren Tissot stod som vanligt för vinet när vi har fest med klassen. Vietnamesprästen Antoine serverade vinet samtidigt som han lite ironiskt sa "sang du christ", kristi blod, med sitt karaktäristiska flin, även det är numera tradition i klass 2D.

Efter att ha gjort slut pa ett bord full med godsaker i klassrummet gick vi av nagon anledning och satte oss pa ett café och tryckte i oss ännu mer.

Sista veckan med klassen har verkligen varit jätterolig. Även om jag känner att 2D kanske var lite för lag niva för min del sa angrar jag inte att jag inte bytte. Bättre kladd hade jag nog inte kunnat fa. :)

Inga kommentarer: