onsdag 12 december 2007

TV4-tittar söker liv?

Känns inte som jag missar så mycket där hemma! Särskilt inte så alla mina vänner säger hejdå samtidigt och rusar från datorn - för att se Bonde söker fru.

Det skulle tydligen väljas någonting idag. Mm, känns väldigt viktigt. Visst hade jag kanske gjort detsamma ifall jag hade varit hemma (inte för att jag någonsin riktigt följt just Bonde söker fru), men utifrån sett känns det som ett lite smått märkligt beteende.

Kan egentligen inte förstå hur lite jag saknar TV:n. Jag som var en tv-junkie utan dess like hemma har i princip inte sett en minut television sen i september (och de få sekunderna jag har sett har varit på franska och jag har därmed inte förstått ett skvatt)!

Men men, jag vet att även jag, likt Lindsey Lohan efter ett besök på avvänjningskliniken, kommer börja om att bänka mig framför TV:n för att stilla mitt behov varenda kväll så fort jag kommer hem. Tv4, kanal 5, trean eller sexan, alltid finns det något att se liksom!

1 kommentar:

Anonym sa...

bonde söker fru är ett kanonprogram!=)