måndag 10 december 2007

VIKTiga frågor!

Jag tittade igenom bilder på mig som ligger uppe på facebook. De flesta är från tiden här i Frankrike, men mitt bland alla dessa fanns även bilden på mig och Susanne från balen (det var tider det, SM3 för hela slanten!). Annika stod bakom kameran den gången, och precis som det mesta som kommer ur Annikas kamera så har jag alltid tyckt att den bilden har varit jättefin. Det är den förvisso fortfarande, men jag fick mig en smärre chock. Jag var ju jättetjock! Eller rund om kinderna beroende på hur man vill uttrycka det.

Kunde det verkligen ha blivit så stor skillnad på så relativt kort tid?

Näe, givetvis inte. När jag pratade med Per och nämnde detta frågade han om bilden togs före eller efter balmiddagen. Say no more!


Upp: Sus och jag, balen, avslutningsveckan, time of my life!
Ner: Jenae och jag, snöbollskrig i Aix, också time of my life!


Men sanningen är faktiskt den att jag fick göra ett nytt hål i mitt skärp för att inte byxorna skulle trilla ner, så någon skillnad har det nog blivit. Men nu vankas det snart julbord så innan året är slut kanske jag har återgått till min gamla storlek?

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj. Äter du inte i Frankrike människa? :O Är det sniglarna som skrämmer dig kanske? Men hur som helst. Runda eller inte så tycker jag att vi var söta båda två :]