måndag 31 december 2007

2007

Nu är det inte många timmar kvar av året vi kallat för tvåtusensju (eller tjugohundrasju för dom som vill vara på det viset…).
Jag kan faktiskt utan tvekan säga att -07 varit det roligaste och mest händelserika året hittills för min del! För att sammanfatta det lite kort har jag lånat den här lilla listan från sus blogg:

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flyttade utomlands – utan mamma och pappa alltså.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Näe, ingen av mina närmsta vänner i alla fall.

Vilka länder besökte du?
Hm, det blev väl ”bara” Frankrike och Spanien vad jag kan minnas.

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Studenten, 8 juni. Hela den veckan var oslagbar.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inga allvarliga skador, bara lite små blessyrer från skidåkningen. Och inga allvarligare sjukdomar heller för den delen, lite långdragna förskylningar under sommarn osv…

Vad spenderade du mest pengar på?
Den här sejouren i Frankrike

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Magnus Uggla - Kung i Baren, fast med texten anpassad till SM3 istället.
Samt
Mika – Grace Kelly. Varje fest, still going strong!

Vad önskar du att du gjort mer?
Hunnit med vissa vänner lite mer före jag drog söderöver.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Kan faktiskt inte komma på något så här på rak arm.

Hur tillbringade du julen?
Hos mormor och morfar i Nykvarn.

Blev du kär i år?
Näe, inte så värst.

Något du önskade dig och fick?
Jao, de flesta småsakerna jag hade petat ner på önskelistan låg under granen.

Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Hade faktiskt matte-prov. Ball.

Vem saknade du?
Alla kompisar – hela hösten.

De bästa nya människorna du träffade?
Frankrikefriendsen - ingen nämnd, ingen glömd.




GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer: