söndag 11 november 2007

Helsvensk kväll!

Idag åt jag och annika köttbullar och makaroner till middag. Sjukt svenskt. Jag var riktigt lycklig. Dessutom hade vi ingen baguette till som vi alltid brukar ha annars, det kändes nästan svenskt bara därför!
Efter middagen så satte jag mig vid datorn och surfade runt på lite allmänt svenska sidor, pratade med några härliga svenska kompisar och lyssnade på svensk musik. Hur gick då detta till? Jo, Annika har fått en sån där trådlös-internet grej hitskickad från sin pappa, och av dom ca 25 uppkopplingarna den hittade i vår lägenhet var det en som inte var låst. Eureka!
För att göra kvällen ännu svenskare ska jag snart fara till min svenska kompis Peter. Han har besök av två svenska tjejer. Det kan väl nästan inte bli mer svenskt än så här när man befinner sig i södra frankrike? ^^

Egentligen publicerat: 2007-okt-23 @ 20:00

Inga kommentarer: