söndag 11 november 2007

Kort Uppdatering

Sitter och väntar pa sista lektionen före lovet nu, ska bli skönt med lite ledighet.
Vad som händer är ännu inte riktigt spikat. För min del finns det 2 heta alternativ.
1. Fara 4 dagar till Barcelona.
2. Fara med Robert o Brittany pa en liten traintrip i Frankrike.
Det fanns gott om platser kvar till Barca, sa jag behöver inte bestämma mej än, men det lutar nog not Spanien för min del. Annika däremot, hon verkar inte alls vilja, sa jag far nog själv isf (känner nagra andra som ska dit ocksa...).
Men de skulle ju faktiskt vara minst lika roligt o hänga med amerikanerna pa deras utflyckt, troligtvis blir nog det mkt dyrare. Och jag vill faktiskt gärna till Spanien.
Framtiden far utvisa vad som händer helt enkelt...

Läget här "hemma" i Aix är väl sadär. Kylan vi hade är borta men har nu bytts ut mot regnväder. Gillar dock regnet lite bättre.

Nu ska jag springa iväg pa lektion! Hoj!

Egentligen publicerat: 2007-okt-26 @ 11:39

Inga kommentarer: