söndag 11 november 2007

Ny Blogg, bara så där helt plötsligt!

Ja, jag tog till sist beslutet att byta från blogg.se till blogger, känns lite som att gå från vänsterpariet till moderaterna, eller något sånt... Jag vet inte varför men.

Det nya med denna blogg (eller det jag ska försöka ändra på i alla fall) är att jag ska få den lite snyggare. Mer bilder och lite personligare layout. Annika har lovat att hjälpa med layoutbiten, hon är ändå överaktiv just nu så!

Innan jag börjar med att skriva om senaste nytt här i Aix så har jag tänkt kopiera över lite gamla inlägg från förra bloggen, så att dom finns kvar där i arkivet då jag vill minnas tillbaka till dessa fyra månader, får se hur många jag egentligen orkar med att kopiera över.

För övrigt, visst har bloggen fått en bra adress? Jag gillar den skarpt i alla fall!
(blandhatattackerochnakenchocker kommer givetvis dyka upp i blogspot-version lite senare då jag tagit mig tillbaka till Svea Rike...)

Inga kommentarer: