söndag 11 november 2007

Tillbaka till Verkligheten II

Utemat i all ära, men idag har vi storhandlat. Mat för 25 euro konkade vi hem på från Ed (typ Willys-aktigt ställe). Det kommer räcka ett bra tag. I Barcelona hade det räckt till en middag för oss båda...

----------------------------------------------------------------------------------
För att svar på Lerners kommentar: Nej, jag har inte klippt mig ;)
Men håret börjar faktiskt vara överallt, så det börjar kanske vara dags att ansa busken en aning. En klippning här är dessutom bara en tredjedel så dyr som hemma, men med mina franskakunskaper just nu så är det frågan hur fan man skulle så ut när man kommer ut därifrån... Hursomhelst så hinner de säkert växa ut igen innan jag har tagit mig hem, om jag nu någonsin vågar gå in hos en coiffeur, som det så vackert heter här.

Egentligen publicerat: 2007-nov-05 @ 20:55

Inga kommentarer: